• (Android/iOS) Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles لامحدود پوائنٹس کو دھوکہ دیتا ہے۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ لامحدود پوائنٹس کو دھوکہ دیتا ہے۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    اشتہار مفت میں ادائیگی کریں اور یہ کچھ نہیں کرتا اور ادائیگی کرنے کا اشارہ کرتا رہتا ہے۔ امید ہے کہ آپ اس رقم سے لطف اندوز ہوں گے جس کی آپ کو واضح طور پر ضرورت ہے کیونکہ آپ ایسی نوکری کو روکنے کے قابل نہیں ہوں گے جو آپ بیکار فری لوڈر ہیں

    میں نے بغیر اشتہارات کی ادائیگی کی اور مجھے اشتہارات دیکھنے کی درخواستوں کے ساتھ مسلسل بمباری کی جاتی ہے! میں نے اس کوڑے کو روکنے کے لئے ادائیگی کی! بہت اچھا کھیل، لیکن بہت سارے اشتہارات ہیں!

    مجھے یہ پسند نہیں آیا کیونکہ سطح کو دہرایا جاتا ہے مجھے یہ کھیل پسند نہیں ہے۔ دوبارہ حل کرنے کے لئے بورنگ دوبارہ ن

    زبردست ایپ، اسے بہت پسند ہے صرف یہ پوچھنا کہ کیا اسے اسکول کے ایک طویل دن کے بعد یا تحریری امتحانات کے دوران چلایا جائے۔

    خوفناک، 10 اشتہارات صرف لیول 4 تک پہنچ گئے، بہت سے گیم ڈیلیٹ کرنے کے لیے اب مائنس 5 اسٹارز

    یہ گیم ڈیم ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :