• (iOS) Talking Ginger kodeerib rohkem primogeeme

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodeerib rohkem primogeeme ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hea mäng.. Aga lisa sinna veel asju

    Ma mängisin seda mängu aastaid tagasi, mul ja mu õega on ingveriga lõbus ja nüüd laadime mina ja mu kaksikõde selle alla ja ma näen seda, et see ütles: "Ma ei kuule! ma vajan juurdepääsu mikrofonile." ma mängin natuke ingveriga ja kustutasin selle, sest tema silmis on mees


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :