• (iOS) The Battle Cats viac drahokamov hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Battle Cats ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Battle Cats IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ viac drahokamov hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Battle Cats 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Zábava, kým to trvalo. Problémy: Žiadne zálohovanie založené na účte. Dostanete kód dopytu, ktorý im pošlete e-mailom, aby ste dostali svoje údaje späť, ak je aplikácia/telefón poškodený a musíte ho preinštalovať (aj po obnovení stratíte týždňový pokrok)...Žiadny skutočný anti-cheat systém. Aplikácia sa pokazila, takže som ju musel preinštalovať a požiadať ich o obnovu dát. Obvinili ma z hackovania hodnôt. Povedal som im, aby skontrolovali množstvo reklám, ktoré som sledoval, a fázy All Star, ktoré som vymazal, ak ide o množstvo krmiva pre mačky alebo XP, ktoré som mal. Nikdy sa mi nevrátili.

    Ak toto nehráte, nemali ste život. Je to pre všetky vekové kategórie a super zábava! Žiadne reklamy, pokiaľ nechcete, aby krmivo pre mačky bolo skvelou hrou

    Táto hra bola naozaj zábavná a dostal som sa veľmi ďaleko, ale keď bola moja aplikácia vymazaná, uložil som si jeden kód a neuvedomil som si, že ho musím uložiť na server, takže som stratil VŠETKO, naozaj si želám, aby existovalo prihlásenie cez Google alebo niečo také aby sa predišlo takýmto chybám


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :